سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کار نیک را به جاى آرید و چیزى از آن را خرد مشمارید که خرد آن بزرگمقدار است و اندک آن بسیار ، و کسى از شما نگوید دیگرى در انجام کار نیک از من سزاوارتر است که به خدا سوگند ، بود که چنین شود ، چه نیک و بد را مردمانى است ، هر کدام را وانهادید اهل آن ، کار را به انجام خواهد رسانید . [نهج البلاغه]

internationall handball federation

 
 

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین در حالی که در کشور کرواسی به منظور شرکت در کلاس های بین المللی مربی‌گیری هندبال به سر می برد، گفت: این دوره که همزمان با دوره پایانی مسابقات جام جهانی در کرواسی برگزار می‌شود یکی از بی سابقه‌ترین دوره‌های مربی گری است.

علی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد : در این دوره 235 مربی درجه یک خارجی به همراه 300 مربی زن و مرد از کشور کرواسی حضور دارند، ضمن آن که فدراسیون هندبال کرواسی ادامه مربی‌گری در فدراسیون این کشور را منوط به شرکت در این دوره اعلام کرده است. وی درمورد مدرس‌های حاضر در این دوره گفت: مدرسی از اسپانیا در مورد تاکتیک های حمله به دفاع 5-1 و 3-2-1 کار کرد و پس از آن مدرسی از کشور اسلونی در مورد تاکتیک های حمله به دفاع 6-0 و حمله 6 به 1 سخن گفت. پس از آن تمرینات آمادگی دروازه بانان توسط میرکو باسیک از کشور کرواسی انجام گرفت.حبیبی در پایان تصریح کرد: این کلاس ها تا پایان مسابقات جام جهانی کرواسی ادامه خواهد داشت و در پایان به هر یک از مربیانی که قبول شوند، درجه بین المللی اهدا خواهد شد.







بازدیدهای امروز: 1  بازدید

بازدیدهای دیروز:3  بازدید

مجموع بازدیدها: 9115  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «